Lepi dnevi so pred nami in vozičkarce se iz dneva v dan odpravljamo na sprehode. Pa dajmo malo popestrit zadevico s tremi super vajami za lepo in čvrsto zadnjico. Vsako vajo ponovi 10 -15x ter naredi 3 serije . Preprosto, hitro in unčinkovito. ;-) 

1. Kralj vseh vaj … Počep J .

Stoja pokonci, pogled usmeri naprej, stopala so vzporedna v širini ramen, roki sta na vozičku , hrbet je vzravnan. Počasi in kontrolirano se spusti do pravokotnega položaja v kolenih (90 stopinj), tako da je stegnenica vzporedno s tlemi. Ves čas imej v mislih, kot da bi se rada usedla na stol. Kolena, bolje pogačica, se ves čas giblje v smeri stopal oz palca na nogi. Zadnjica se giblje diagonalno nazaj in navzdol. Pri gibanju navzdol se nagni nekoliko naprej, vendar ne smeš na hrbtu nikoli narediti 'grbe.-usločen hrbet. 

počep web

 

2. Izmenični izpadni korak

Stoj pokonci, pogled usmeri naprej, stopala so vzporedna v širini ramen, roki sta na vozičku , hrbet je vzravnan. Iz stoječega položaja se izmenično spusti v izpadni korak nazaj z levo in desno nogo. Gibanje naj bo počasno in kontrolirano.

izpadni nazaj web

3. Izmenični izpadni korak v stran

Iz začetnega položaja naredi dolg korak vstran in se spusti v stranski izpadni korak do pravega kota v kolenu. Pri tem boke potisni nazaj, da koleno pokrčene noge ne gre preko stopala. Druga noga ostane iztegnjena in stopalo je v celoti na tleh. Z najnižje točke se odrni nazaj v začetni položaj in ponovi z drugo nogo.

iz.v stran web

Bodi pozorna na napake:

  • pogled proti tlom, usločen hrbet
  • koleno pred stopali - dvignjena peta sprednjega stopala
  • premajhna amplituda gibanja gor-dol
  • hrbet nagnjen preveč nazaj – naprej

Če pa te še kaj zanima me pa kar pocukaj za rokav : -) 

Katarina Malovrh